0

EN MIL

Vaknade och fortsatte tvätta och mangla lite sedan gjorde jag och Tekla oss redo för en promenad
...eller rättare sagt en PowerWalk på en mil, riktigt skönt att svettas och ta i med benen ordentligt.
Ligger fortfarande lite snö kvar på sina platser. Det blev många km för en lös hund - som hon njöt!
Hemma igen så var det dags för frukost....Kvarg och upptinade jordgubbar...inte det godaste men jag hoppas det kommer göra nytta.. mer om det senare.
Körde till OJ för att handla mat.
bara nyttigt!
Christer hade bestämt sej för att göra Fläskestek till lunch och bjöd hit Britt-Marie Per  på det. Alla som åt uppskattade det, men jag höll mej till kyckling, råris, broccoli och brytbönor....Kollade lite grann på OS-Hockey-finalen mot Kanada, som inte var så kul
Kl.16 var det dags för Crossfit på ÅFC.
Magövning med bollen, step up på däcket kombinerat grodhopp och repenlyft....med en tung rumpa blev det knappt några hopp ;) Ja, såklart en massa andra övningar!
Direkt till Åstorps Sporthall efteråt för att titta på JAS-lagets final. Kom dit precis lagom till 3:dje perioden började och då stod det 5-5 mot Gårdarike
Blev en hel del mål och mycket kämpande från båda lagen sista perioden
Till slut så vann ÅKIBS - GRYMT BRA JOBBAT; KILLAR!!!
Hemma igen fortsatte jag med mina matlådor och så blev det 2,25km med Tekla innan jag packade ihop för dagen med bara lite huvudvärk....
 
Men väldigt nöjd med min söndag.
 
Puss & Kram /L8 <3
 

Kommentera här: