0

Måndag 2014-02-03

 
Äntligen lite ordning och rutin i mitt liv igen...
Tidig morgonrunda med Tekla (även om det bara var 3km och med skoskav)
Började jobba i Ängelholm kl.07.30, fullt pass fram till 17.00 när jag slutade och körde hem. Inte det minsta stressigt men fullt.
Matrundan....
När jag körde hem kände jag mej fruktansvärt trött, alltså löjligt trött och jag fick fundera ett tag innan jag kom på att jag inte ätit mer än min sallad kl. 10.40.... Alltså det finns inga kafferaster varken på förmiddagen eller eftermiddagen... Så i fortsättningen får jag ta mej mej mat och äta mellan ställena jag ska jobba på ...tufft att orka hålla passen på kvällen annars.
I vilket fall när jag kom hem så fick Tekla hoppa in i bilen direkt och vi körde ner till grusgraven så hon fick springa av sej lite - En så lycklig hund!!!! Hon skrek av lycka när vi kom dit!
Hemma igen blev det keso och banan för att ladda inför passet. Lena hämtade mej 18.40 och då hade jag fått några fler övningar från internet till Core-passet.
Mina deltagare verkade mer nöjda än vad jag själv var när det var klart.
Hemma i huset igen bara frös jag satte mej under en filt och Ruzzla tills Christer kom hem efter sin vunna badmintonmatch mot Poppe. Direkt i säng huttrandes....
P&K /L8

Kommentera här: