0

onsdag

 
 
Tidig 3km runda med Tekla (60 situps, 30 rygglyft och 15 push ups efter det och havregröt)
Upp tidigt i fall jag skulle jobba, men det skulle jag inte. Kanske var tur för jag blev tvungen att köra in Dana till skolan, för att bussen körde innan skriven tid...för jäkligt!!
Fick en massa småsaker gjorda under förmiddagen, saker som jag glömmer bort för att de inte är så viktiga
men ändå ska göras.
Och så fick fyllt på ved förrådet, rengjort kaminen och förberett kvällsmaten innan Dana (och Lucas) kom hem,
för då körde vi till Åstorps Fitness Center för att träna och Dana skulle göra sina knäövningar
Nu har jag inte sprungit på länge igen och det är nästan  med ångest jag ställer mej på löpbandet.....
Bra musik i lurarna (så jag inte själv hör när jag flåsar ;) ) så går det hyfsat ändå.
minuter                        kalorier                          sträckan...... det kan BARA bli bättre!
Snabbt hem, sedan....
 
 tog ner Tekla i grusgraven...
åt lite, bytte kläder och sedan tillbaka till ÅFC igen...
Skulle hoppa in även denna veckan på ett PUMP-pass. förra veckan så blev det cirkelträning , för att jag
då inte är någon pump-instruktör... MEN... idag ville de ha PUMP!
OK, då hjälps vi åt så går det nog bra. Det gick rätt så bra tycker jag med tanke på att jag improviserade ihop ett pass till annan musik och absolut inte var förberedd på detta! Så OM man ville bli trött och svettig så blev man det ( vissa tror ju att det räcker att byta om till träningskläder och gå dit så blir man superduper tränad....)
Nöjd Pump-instruktör!! ( man mår ju bra av utmaningar!!)
Men sen fick det tydligen vara bra med utmaningar för mej den dagen, för Crossfit-instruktör Marcus tillät mej inte (på skoj och med glimten i ögat)vara med på kvällen (lite extra tuffa) crossfit-pass.
Körde hem och åt kvällsmat, som jag gjort och Christer värmt. En lagom irriterad man som inte får allt att funka som han vill på arbetet...
Vi la oss i soffan och sov till nåt program, innan vi gick upp och la oss i sängen.
P&K /L8

Kommentera här: