0

Planering!

Jag började i slutet av året med en årskalender för att ha koll på alla helger och allt som kommer att hända detta året, försöker synka det med andra inblandade så mycket som det går....
Har genomgång med mej själv idag...;)
År 2014s planer, resor, utmaningar, fester och händelser.....
*Resor till Lalandia, Champagne, Smögen, och Dominikanska är  inplanerade i år
*Jill Johnsson och Sweeney Todd i Stockholm är än så länge bokade (hoppas på Evita till hösten)
*Lägga tak, bygga veranda, rally och lite Nick Borgen i stugan, samt Midsommar, kräftskiva och svamprace.
*Vi har en student, loppis, helicopterflygning,....
* Triathlon  kommer att vara första helgen i Juli 5/7, som vanligt - dags att börja träna :)
*Thanksgiving-fest, Bäskarunda och Vinterbad till hösten/vintern
 
*Träna(mitt mål är att komma i topptrim igen),som instruktör på nytt ställe är det en utmaning, men som
verkar funka rätt bra (saknar dock en del av mina gamla deltagare i Klippan :()
Några lopp ska jag springa men har inte bestämt vilka än. Dessutom har jag en del egna utmaningar till
mej själv för mej själv som jag ser fram emot! (Återkommer när jag lyckats!)
 
På det måste vi jobba (letar fortfarande jobba som jag ska trivas med och stanna vid)
och jag är bokad för några poi-uppvisningar, samt hålla styr på huset....
 
Känner att 2014 kommer att bli ett fantastiskt år och jag njuter redan.
/L8

Kommentera här: