0

Ännu en lugn helg...

På fredagseftermiddagen körde Lena & Conny, Christer och jag in till Åstorps Fitness Center för att träna styrka
Först tio minuter på löpbandet och jag klarade det över förväntan... :) Gick igenom en del maskiner där och det kändes riktigt bra att styrketräna igen! Efter den timmen körde vi hem och duschade och gjorde kvällsmat
Supergod röra som Christer fixde.
Körde tillbaka till Åstorp för att kolla innebandy
ÅKIBS Herrlag mot Lagan
Segrarna- Gott att se dem spela!
Christer och jag hade planerat en danskväll i Helsingborg, men flera olika anledningar och snökaoset främst gjorde att vi stannade hemma och kolla på film i stället. Tror det var rätt beslut, trots att jag är frukansvärt danssugen nu för tiden!! Behöver rastas... ;)
 
Lördagen... (och söndgen) stod jag mest och strök med mitt nya strykjärn.. :)
Sushi lördag kväll och lite Sake tillsammans med de äldre ungdomarna
Älskar det!
Fortsatte att stryka kläder och handdukar på söndagen och kl. 12.00 spelade JAS-laget match i Åstorp
Samma resultat och lika spännande match fast tror det bara är 95-97:or som spelade
ÅKIBS vann mot Halmstad och JAS-laget gick vidare i den "serien"
Funderade på at äta Thai på kvällen nyöppnat på tavernan i Kvidinge

Men först en runda till ÅstorpsFitnessCenter igen med Conn & Lena...
TOKAR!  en bra bit över 500kilo var lastat...
för oss andra räcker det med egen kroppsvikt... jobbigt ändå.... ;)
jodå...jag är svintrött där!
Crossfit tar bra på hela kroppen dessutom är det himla kul att köra! 
Lena & Conny körde själva styrka på maskinerna.
Duschade och sedan hem lämnade av de andra och sdan fortsatte jag till Helsingborg där jag hämtade Dana & Martin som kollat...innebandy FCH spelade och förlorade sin match. Lämnade av dem på tavernan, hämtade Christer och sedan plockade vi ihop den maten vi var mest sugna på. Tillbaka hem för att äta. Maten var lite kall (kallt ute), men rätt så ok att äta. Jag tycker inte om stark mat och inte o kokos och limeblad i maten, så mitt val var rätt begränsat, dessutom fanns det bara jornötssås.... INTE gott! Där var wokad kyckling med grönsaker - passade mej mycket bättre.
Christer och jag har varit på thairestaurant i Hbg innan, fast det var inte alls gott. Det gör bara ont i munnen!
Efter vi ätit körde jag till Åstorp (!) för att hämta Rasmus som kommit med tåget. Efter två avsnitt av Hemlock groove så lämnade jag och Dana Martin hemma i Åstorp.
Kröp ner i en sval säng sidan om en redan sovande Christer. Läste rätt så länge innan jag somnade.
Fyy tusan vad det blåser. Tekla har inte varit ute några långa rundor denna helgen, det har verkligen tagit emot att gå ut. Får ta igen det i veckan som kommer :)
 
Ha en god dag, alla!
puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: