1

En alldeles lagom och trevlig onsdag

ämtade Dana hos Martin 09.45, körde direkt till Väla och systembolaget för att köpa champagne.
Beställde en flaska, som var beställningsvara, för ungefär en månad sedan. Fick besksedi fredags att den var slut hos leverantören... inte så nöjd! Blev till att köpa en annan för jag behöver den snart.Trist när jag faktiskt var ute i god tid för att kunna köpa den speciella.
Fortsatte in på väla och till klädesaffärerna för att leta upp en klänning till helgen.
provade...
..och provade...
Hittade en till slut men jag vet ännu inte om den är rätt, vi får se när det är dags.
Körde hem och lämnade Dana och fortsatte själv till Klippan, för att fixade till mina naglar
kortare och med samma färg som innan,
trivs väldigt bra med dem så, och kommer ha dem i nåra veckor nu. Köpte hundmat på vägen hem.
Åt lite och tittade på en serie med Dana (medan Christer och Per la sten i trädgården..) och fixade med tvätten.
Klockan tre hade vi möte på banken och där satt vi i en och en halv timme.
Hemma igen fixade vi till oss för att cykla hem till Jönssons.
-Jaha, och när får jag min mat då...? ;)
En trevlig kväll med familjen Jönsson med grillat och gott vin. Cyklade hem vid 01, efter en kväll/natt på altanen.Supermysigt!
Stort TACK Anders & Marie!

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Kul att du bloggar igen! Kram

Svar: Tack, skönt att skriva igen :)
Lotta Henrysson

Kommentera här: