0

Positivt besked..

Började segt men kom igång på jobbet, även om jag inte började jobba förrän kl.09. 
Rodedendron hos en vårdtagare                                                                                                        Slutade trekvart senare än bokat lutade jag, körde då direkt till Storköpet för att handla mat.
Körde förbi denna donnan på vägen hem, hon vägrade hoppa in i bilen... ;)

Hemma så packade jag och Lucas upp matvarorna, sedan dammsugade jag och duschade. förberedde kvällsmaten. Grillad kyckling, revben med pommes och sallad. Lena & Conny kom på kvällsmat
medan vi gick igenom detaljerna till helgens äventyr! Dana och Fanny hade haft en träningseftermiddag och 
åt kvllsmat med oss oxå. Lena oc Conny körde vidaretill Åstorp medan Christer och jag körde till grusgraven för att plocka hallon och rasta Tekla. Christer fick ett trevligt besked för oss på telefon medan han matade pinnar och jag kollade en film... skulle bara se ett kort avsnitt av ågot innan jag skulle lägga mej tidigt....
Halv tolv släkte vi ljuset. Fast det var det värt- flmen med Merryl Streep var riktigt gullig.
 
 
 
 

Kommentera här: