2

Så det ryker!

Arbetsdagen blev inte ett dugg lugnare! Full fräs från kl. 07.45 och när rapporten var över till kl. var 16.00.... Mellan varven så svettades jag av städning, duschning, handling, bäddnig och annat som jag sysslat med idag.
Fast jag tycker att de arbetsdagarna är som bäst och roligast!
Hemma efter jobbet så fick Tekla springa av sej i grusgraven. Slängde källsorteringssopor (små hade mellanlandat i garaget....). Ska äta lite innan jag tar tag och putsar de sista fönsterna i huset, innan jag ska hålla combatpass kl 19.05 i kväll i Åstorp. Nu håller vi alla tummarna för att musiken sa fungera i kväll!!
Sköt om er!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har du haft combat pass i kväll? Så lurad jag har blivit. Snyfft

2 Anonym:

skriven

Har du haft combat pass i kväll? Så lurad jag har blivit. Snyfft

Kommentera här: