0

Champagnekylare

 
 
Gick 3km med Tekla innan jag körde och jobbade.
vårtecken i Ängelholm..
Sushi till lunch från Coop
Slutade jobba 15.30, då jag körde till Brännborns för att handla mat att fylla på i kylen hemma.
Packade upp, tömde diskamaskinen som jag satte igång på morgonen och fixade lite (hämtade paket på matöppet). När Christer kommit hem så bytte vi om till träningskläder. Tog Tekla i bilen och körde till grusgraven , där vi tänkte springa de 3km där nere men någon hann före oss med tre lösa hundar så vi vände efter halva rundan. Christer fortsatte över 21:an och runt gamla Kvidinge by, medan jag och Tekla spranf tillbaka till bilen och körde hem till Britt-Marie & Per. En försenade födelsedags present till Britt-Marie som fyllde år i fredags.
En bordshängd champagnekylare
och en pidestal till den, kan komma väl till pass under sommaren! :)
Efteråt hamnade Christer och jag i badbaljan innan vi åt kvällsmat med Lucas.
Nöjd med mina steg idag....

Kommentera här: