0

Full Fart!

* 04.50 - PW, 30 min, 3,22km
* 05.25 - Yoga, 35 min
* 06.00 - Frukost: Kvarg och hallon, svart kaffe
* 06.20 - Dusch och påklädning, smink
* 06.50 - Köra till Ängelholm
* 07.10 - Hängde på dörren till Blodcentralen
* 07.15 - Satt i stolen och lämnade blod, en halv liter ungefär
* 07.25 - Körde därifrån till jobbet
* 07.30 - Började jobba -  2 st dusch och ett toalettbesök...
               vet inte om den uppmaningen behövs....
* 11.00 - Till Djuraffär, köpte hundmat, bravo och torrfoder
* 11.15 - Körde till Brännborns och handlade människofoder
* 12.15 - Körde till Kvidinge
* 12.45 - All mat på plats i kök och källare.
*           - Städa av huset med mycket fjäsk för en dålig dammsugare så jag till slut fick använda
               den gamla med astma....inte helt nöjd och det tog för lång tid att mata astma-dammsugaren.
* 15.30 - Huset hyfsat städat; Lucas första Lan-gäst kom;  försök att baka cheescake, men fattades grädde...
* 16.10 - Körde till Åstorp med Dana, Köpte blommor på BG´s till kvällen.
* 16.20 - Körde vidare till ÅFC där Dana tränade medan jag pratade med Lena och Conny och               
               förberedde mej för kvällens pass.
* 17.00 - 18.00 PowerPump-pass, med lite tyngre vikter än onsdagens pass.
* 18.10 - Duschade, klädde och sminkade mej där, körde inom OJ och köpte grädde.
* 18.35 - Var jag hos Pernilla Nielsen på Capri-klädvisning och åt fantastisk god mat!!!
               Vi fick alla rapporter från kvällens kvalmatch i innebandy, som ÅKIBS vann med 10-6
               Jag köpte ett par "Solange"byxor, "Nicole"t-shirt och en "Vega "skjorta.
               Väldigt skönt och snyggt, prisvärt och annorlunda! TACK GISELA!
ALLT var supergott! T.o.m salladen ;)   TACK PERNILLA!!! TACK till alla tjejer för en trevlig kväll !
* 22 ca - Hämtade Dana och Martin, körde till Kvidinge
Lan-gänget
* Började igen göra Cheesecake...fattades philadelphiaost nu...för den hade Christer använt upp till kvällens mat till alla Lan-killarna.... jaja får göra den i morgon
* 23.30 slocknade jag som en klubbad säl - SÅÅ NÖJD med min dag! :)
Puss & Kram L8 <3
 
 

Kommentera här: