0

HELDAG

Upp tidigt idag också, gick med Tekla fixa med tvätt, frukost, disk och annat till kl.07, då jag (Och Tekla) 
körde till svärmor och hämtade upp henne för en tur till stugan.
Vi målade, städade och fixade (men glömde fota) hela dagen
och kl.15.30 körde vi hem igen. Trots att vi fick en hel del gjort så hade jag självklart hade jag velat göra mer däruppe. Det får bli nästa gång!
Nä, där var inte -grader nu...
Dana & Martins kladdkaka...de små turturduvorna ;)
Gick igenom vad jag hann till kvällens pass bytte om och sedan till ÅFC....igen ;)
Höll PowerPump i en timme. Hade tänkt träna X-fit efteråt i väntan på Dana,
men pratade istället med tjejen, Anna som ska hålla barngympan på lördag, när jag är ledig och bortrest.
När vi pratat klart, kom Dana och vi två började på dagens andra pass.
Löpbandet i högt tempo i tio minuter,
mag/rygg/dips i cirkel 12x3
provade lite andra övningar också...;)
Jag övade mej till min sommarutmaning....
Några knäövningar och sedan en dusch innan vi körde hem - lagom mör i kroppen.... :)
lyxade till kvällsmaten....
Zaklin- skönt att höra!! Hoppas du inte får lida för mycket.... ;) ...bara lite, men njut samtidigt!
 
NU är jag redo för sängen!! Tack för en härlig dag! Puss och Kram /L8 <3

Kommentera här: