0

"klassträff" eller nåt....

Morgonen började med foccacia-bak, knäcke-bak, cheescake-bak innan
förmiddagens Barn- och Ungdoms-pass på ÅFC.
Körde lite Kalvingympa med de små... De stora hängde med Dana på rehabövningar - riktigt bra!
Dana och jag körde till CityGross för att köpa musslor och lax. Maxi för övriga saker till kvällens middag.
Dukat och klart!
Gästerna som var några...en...eller två, från min grundskoleklass. Hur tokigt som helt med sjukdomar och akutjobb, eller en bokad träningsresa... I vilket fall så kom Stefan&Annika, Mats&Anette och deras töser.
Anders&Marie(Marie är i alla fall 69:a;)) Lucas var hemma. Dana&Martin var hemma hos Martin. Rasmus kom oväntat(men välkommet) hem under kvällen. Lite rörigt men tror det blev ok i alla fall.
Förrätt: Råraka medlök,cremefraiche och kaviar
Huvudrätt:Fiskgryta med risoni och salsa verde
Desserten blev en väldigt mjuk Daimcheesecake... Fick någon hjärnblödning på morgonen när jag gjorde den och satte den i kylen istf frysen..... den höll sej uppe var sval, men inte riktigt som den var tänkt, fast kolasåsen blev ok och hårdare än cheesecaken...   jaja, ibland undrar jag;)
Lite whiskey och annat gott att dricka efteråt.
När våra gäster lämnat oss, så var vi inte riktigt färdiga, Christer och jag.....så vi puttade bort matbordet
och vips hade vi ett dansgolv för oss två!
Vi dansade,skrattade, och pratade, (grät lite också)och hade en riktigt trevlig natt fram till 03.30.
Va!? Galet!  Vi två kan alltså fortfarande....:)
Lucas undrade på morgonen vad som hänt, för han hade precis somnat när vi startade musiken...

Kommentera här: