0

Söndag...

Tog et tag innan vi vaknat ordentligt, men efter en dusch var jag så pass att vi kom ner och fick i oss frukost.
Checkade ut och tog tåget kl. 11.45 till Hbg och sedan vidare till Åstorp, där Conny körde hem oss i min bil.
Inom Oj och köpte godis och annat gott att äta.
Dana tog en buss upp till Kungälv(?), för att kolla ÅKIBS damlags kvalmatch (de förlorade med 3-2,tyvärr)
Christer och jag kollade på film och tog det väldigt lugnt under eftermiddagen.
Rasmus och Karro gick en runda med Tekla, Lucas försöket komma åt sin dator på en massa vis, men lyckades inte alls;) Vi hämtade Thaimat från Tavernan(sushi till mej) på kvällen.
på tåget hem igen
"Straffet" för jag dansade så mycket.... två stora blåsor, en på var häl - ömt som bara den!! 
Men de är värda all dans!
Vi såg Mästarnas Mästare och sedan gick vi och la oss. Dana ringde så att jag kunde hämta henne och Rosanna i Åstorp kl.01.15. Vi var lagom trötta alla tre tror jag ;)

Kommentera här: