0

Torsdagseftermiddagen

När huset var städat så körde jag till Ängelholm, hade tänkt äta sushi till lunch men det var stängt där. In i bokhandel först....med bara religiösa böcker.... INTE RIKTIGT vad jag var ute efter... Men sedan hittade jag en riktig bokhandle där jag köpte två små lättlästa faktaböcker till Felix som fyllt år och mamma önskar att han ska läsa lite mer....En snygg träningsjacka blev det också till honom. Sen var det hög tid för mat!
en Caesarsallad med apelsin/jordgubbsjuice på Espresso House i stället. Det var väldigt gott.! 
Efter maten gick jag tillbaka till bilen körde till Brännborns och handlade mat och godis till ungdomarna till
helgen. Snabbt och lätt vidare till Bellis för mat till djuren. Två buntar med
Salal                                                                                                                                                                  Vidare till Electa för ögonbrynsplockning och lite vax på det. Den nya tjejen som gjorde det plockade lite mer än Ewa brukar, och jag  blev nöjd med det.  Fast jag blev svullen och blev ärrig av det - mindre nöjd med det.
Direkt hem och när maten var inlastad så tog jag Tekla till grusgraven.
Christer kom hem och vi körde till ÅFC
Roger efter boxningspasset
Misja efter passet - TACK DU!! :)
Efter boxning var det Combat....
Jodå det funkade med dubbelpass!
Men när jag kom hem.... då somnade jag !:)
Mer än nöjd med min dag! /L8 <3

Kommentera här: