0

Morsdag

 
Städade stugan efter helgen och fixade till nästa gång vi ska vara där uppe, även om det dröjer ett tag nu.
Körde hem vid middagstid.
Hemma fick ta en snabbdusch, när jag var klädd och klar så körde vi till Enet allihop.
farmor & farfar och alla fem ungdomarna.
helt underbar morsdagspresent!
 
 
kycklingsallad som Dana, Martin och Lucas hade fixat till.
en härlig lunch med hela familjen 
TACK MINA HÄRLIGA UNGAR!
Dana & Martin fortsatte hemma med att göra vaniljhjärtan, så jag tog med två stycken till vallokalen.
vars ett till....
Christer och Lotta K
såklart röstade jag! Fast det var ovanligt svårt denna gången tyckte jag.
Hemma igen och efter att ha ätit räksallad till kvällsmat, bloggat färdig från helgen, så nu ska jag krypa
ner i soffan till Christer och se en film. 
FANTASTISK HELG ! TACK
 

Kommentera här: