0

Extra ledig dag

Fick knappt sovit inatt, låg vaken och funderade, vilket jag aldrig gör annars....
Tror klockan var närmre 01 innan jag kunde somna, men jag var upp 04.40 ändå (nöjd med mej själv :D)
Gick med Tekla i regnet och sedan körde jag själv till Klippan. Simmade 1300m - rätt nöjd med det oxå ;)
Glömde min "bikini" hemma så det fick bli den gamla baddräkten. En bra sak till
att jag är "bara" 2 kg från mitt mål som jag har till nästa fredag!
Så nära så ska jag väl klara det! :D
Torsdag innebär inom Hjärtat på hemvägen för att köpa frallor till familjen.
Regn och grått men känns rätt bra ändå

Efter jag ätit frukost med familjen så fick jag meddelande att vår lärare Sara har migrän och inte kommer
till skolan vilket innebär att jag kan jobba med psykologin hemma OCH ta hand om min strykhög.
Fast innan dess har jag varit hos Svorons i Åstorp med ett kuvert och tog en kopp kaffe hos Sofie.
Vi var ju båda uppe och jag behövde prata lite skolarbete....
 
Ha en underbar dag! 
 
 

Kommentera här: