3

Grattis mamma!

Mamma hade fyllt 66år idag om hade levt och om en månad så är det 18 år sedan hon dog... 
Hittade några gamla bilder på henne, trots att hon alltid var svårfångad med kamera.
20 år kanske...  (pappa du får komma med facit)
här var hon runt 40 år
47 år på denna bilden, och den sista jag har på henne
Rasmus var det enda barnbarnet hon hann träffa av 7 stycken, och vi tre döttrar väntade alla barn
när hon dog....
Grattis mamma!  Du kunde gott ha hängt med ett tag längre än du gjorde.....  :*
 
Och trots att hon var min absolut bästa vän när hon levde, och det gjorde så fruktansvärt ont och var jävligt tufft att mista henne, så ska jag ärligt säga att jag inte saknar henne längre, fast det är ju skönt att "tiden läker alla sår". Skulle sorgen och saknaden fortfarande vara kvar och lika stor hade jag (vi alla) förgåtts ....
 
Idag är det en full dag, men återkommer kanske ikväll, kanske senare och berättar om den :D
Puss & Kram 

Kommentarer:

1 Christer:

skriven

Grattis svärmor
Ja att inte längre sakna betyder ju inte att du inte längre finns i våra tankar.
Det var en oerhört tuff tid men vi lärde oss massor.
Om oss själva men också om släkt och vänner och hur svårt det är att bemöta och hantera sorg och sörjande

Svar: Va fint och bra skrivit min älskling!♥
Lotta Henrysson

2 Emma Jessen Krut:

skriven

Tack Lotta för de fina bilderna på Viveca. En sådan pudding! Och jag kan ännu höra hennes röst i mitt minne. Tänk. Detta att leva. Att förlora. Att inte leva. Att älska.

Svar: Fina Emma! Fast det kan vara Brittens röst du hör... ;)
Lotta Henrysson

3 Evajoh:

skriven

Fina fina Wiveca.....

Kommentera här: