0

Känsliga varnas...

Var nere och plockade björnbärsblad till Christer och pinnarna och rastade Tekla,
hittade detta och trots allt gör det ju ont var gång...
Hoppas det kommer till nytta i alla fall..
Fick gjort en del hemma och gjorde en massa juicer att ta med för attkunna fasta resten av dagen.
Jag började med att äta en burk med kvarg och jordgubbar, sedan var det dricka för resten...
..ska inte ha gurka i i fortsättningen....
fullt drickbara båda två
kaffe och några muggar med ingefäravatten och en sked med tomater under hela dagen klarade jag
Dag1 alldeles utmärkt... fast lite snurrade det precis när jag la mej på kvällen.
 
 
Jag körde till Helsingborg och till min Lia (Lärnade i arbete)-plats, vid 13.30. Lite rörigt och snurrigt med nya människor och massor av nya namn, dessutom var det väldigt få som hette Patrik, Sven, Lena och Sandra....fast jag kommer alldeles säkert att lära mej alla denna veckan.
Behaglig och hjärtlig stämming på detta boendet för ensamkommande flyktingbarn/ungdomar.
För mej var schemat lite märkligt... jobbade 14-23 och på onsdag 9-21....tunga pass.
Vänjer mej säkert vid det oxå. Jag var i säng 23.30 och sov innan 23.40

Kommentera här: