0

Muntlig redovisning

Det blev om "Varför jag tränar", en av de sämre redovisningarna jag gjort, men blev ändå inte sågad
av gruppmedlemmarna. Utmanade mej själv och bara pratade rätt ut, utan att ha skrivit ner något innan.
 
Gick min tre km under rasterna och första rundan fick jag sällskap av Caroline, som äntligen är tillbaka.
Hade elevråd  sista timmen, tror vi behövde det...
 
Sent iväg till bilen, tankning och massa bilköer gjorde att jag precis hann hem (och inom Kvidinge, för att hämta Dana vid vägen). Utvecklingssamtal i Klippan, det är en duktig tjej vi har!
 
Snabbt hem och medan Christer lagade kvällsmat så städade jag massagerum, hall och kök.
Vi åt våfflor och kantarellmackor,direkt efter det så gav jag en massage.
När knutorna var lite mnder så gick jag ch Christer en runda med Tekla, 4km.
12km idag och över 20000 steg, precis som igår! sammanlagt 27 km, gäller att springa i morgon om jag ska hinna upp i 100km
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen, väldigt trött!
 

Kommentera här: