0

Gåsamiddag

Sovmorgon.....inte vald... Lena väckte mej 07.38!
Vilket var bra, för vi hade stämt träff 07.30 för vi skulle gå vår mil-runda.
så det gjorde vi i regnet, dvs det duggregnade hela tiden.

Hemma igen fixade jag ihop tio år gamla dvd filmer som skulle delas ut...
Slog in dem, la dem i bilen och körde till Åstorp och till BGs
En bukett till Karro som tack för hjälpen i måndags
ett hjärta till mamma
och en bukett till kvällens värdinna

Hämtade Dana och Fanny som hade jobbat i ishallen. Delade ut filmerna och sedan körde vi hem
och jag putsade fönster. Christer ångade säng och soffa medan sängkläder och kuddar låg i bastun...
 
16.30 gjorde jag mej i ordning inför kvällen. 17.30 körde jag till Britt-Marie och Per, en stund senare körde jag och hämtade Karro vid tåget. Det regnade hela tiden.
första fiskbensfläta jag gjort någonsin....
Nässelsoppa till förrätt
Gås till huvudrätt
Dana flätade mitt hår.
Dana och Lucas gick hem, jag körde först Rasmus & Karro hem och en stund senare Christer.
Var i säng vid 01.

Kommentera här: