0

Höstfärg på naglarna

3km promenad med Tekla, ljummet ute och riktigt skönt, kan knappt tro att det är oktober!
simmade 1000m med Lena på morgonen

Hade psykologi på dagen, med massa omständiga saker men som jag måste lära mej...
Sushi på Peking med Nora
Fina Mimo
Nora var uppe och gjorde en övning i psykologin - klarade det rätt bra ;)
Vilade lite efter skolan, pluggade Hälsopedgogik och läste på om LCHF som jag ska redovisa i morgon fredag.... Skitsvårt! Hittar inga forskningsresultat om hur blodkärlen ser ut inuti efter några års LCHF-ätande... och jag tror det är där det blir dåligt. Sen så vet jag inte om jag är så negativ till det nu efter att ha studerat det. 
T.o.m så jag fundera på att börja äta efter deras metod... men att klara mej utan frukt?! Njä det går nog inte.
Fast jag läste precis att man kan äta havregrynsgröt till frukost så det kanske går att äta lite av det...
 
Körde Dana till Klippan och damlagsträning i fotboll där, Lucas till Parkour-träningen och jag själv till Rebecka för att fixa till mina långa naglar.
Såhär ser de ut nu!
Kröp ner i sängen nästan direkt jag kommit hem.

Kommentera här: