0

Hösttema

Nytt ämne i skolan: Kommunikation, tror det blir lika intressant som Hälsopedagogiken.
Började dagen med att hämta  Passaten i Klippan så:
detta är Christers nya bil och....
det här är min nya bil ! :) Slipper köra Skruttibangbang mer nu :D
Vi behåller Hondan för att barnen ska kunna övningsköra i bil med manuell växellåda, sedan får vi nog lämna den på tippen ;)
Jag körde direkt till Åstorp och vid gymmet ligger en biltvätt/städ, så det var dags för passaten att bli ren och snygg också, inte "bara" nyservad.
Köpte med frukost från Preem, en latte och drickkvarg... den mättade inte precis, men smaken var ok.
Läckra örhänge på Mimo idag!
och Nora var så snygg i sitt hår, klädde henne verkligen!
Visar den igen.... Så glad! :D:D
Lunchade på Lotus med Sofie, Isabell, Mimo och Malin. 
Slut på utelunchande nu på ett tag, har jag bestämt.
Kommunikationsövningar...
Fina SofieR hjälpte mej att sätta upp håret så att jag skulle kunna ha fina lockar till kvällen
( det blev ändå som de brukar... alldeles rakt, efter 15 minuter :(    Men Tack ädå snälla Sofie!
En strålande Jenny med sin fina mage och fina tröja! :)
När jag äntligen var hemma i Kvidinge efter att ha hämtat bilen från biltvätt-städaren(Kanonjobb på en skitig bil för 400kr!! Går knappt att göra det billigare själv!), så  begav jag mej till kyrkan för att plocka kastanjer.
lite lönnlöv, som blomma i håret ,
Kastanjer till örhänge, just denna kastanjen lämnade jag kvar för den var skafferimat för en mus som bodde i muren märkte jag.
Bytade kläder och gjorde mej iordning tillsammans med Dana och Christer. Sedan cyklade vi bort till Folkets hus och till AfterWork-fest med höst-tema där.
Gulasch-soppa och en öl blev det till kvällsmat :)
Gott och trevligt. Hade en riktigt rolig kväll som gick alldeles för snabbt. Fullt med tjejer i huset när vi kom hem, fast de lämnade oss direkt och vi kröp ner i säng direkt.
TACK till alla som håller i Folkets hus nu för tiden - ni är alla fantastsika på att ordna!!

Kommentera här: