0

Klassfest på skolan

Redovisningar på dagens Hälsopedagogik. Jag, Nora och Mimo har studrat LCHF och skulle redovisa
om det. Jag läste på om det, allt jag kunde hitta faktiskt och gjorde vad jag kunnde för att kunna dissa det ordentlgt på redovisningen..... visade sej att jag istället tyckte det var rätt ok när jag förstod vad det egentligen gick ut på och kanske inte var så fanatisk utan bara lite sund. Så vår redovisning blev inte riktigt som det var tänkt från början.  
Hungrig som tusan på förmiddagsrasten så det blev en latte och yoghurt från EspressoHouse.
Snälla SofieR flätade mitt hår så det skulle bli lite vågigt till kvällen.


Efter skolan så gick Sofie N och jag till Lotus för lunch, inom H&M för Sofie behövde nåt till kvällen.
Jag köpte en lite kuvertväska på Scorpion, innan vi körde till Oskarström där vi handlade lite mat och
två flaskor vin. Körde ut till stugan för att fixa till oss och bädda, drack lite kaffe och snacka.
Per & Britt-Marie kom upp dit tillsammans med Jim & Jeanette.
En mus hade gjort fint för sej utanför bastun i gamla stugan.

Sofie och jag duschade och piffa oss till klassfesten. Morgan var snäll och körde oss in till Halmstad på kvällen.
Typ halva klassen träffades i skolans lokaler,
 vi hade beställt catering från Pärs Kök, god och bra mat!!
 
 
Snygg #....
 
 
 
En del "lekar" och en hel del dans under kvällen och vi hade skitkul och skrattade hur mycket som helst
Senare på natten var vi ue på nåt ställe och dansa, Super kul där oxå!
Morgan var snäll och hämtade oss på natten oxå. De andra had sagt innan att de stängde kl.02  så jag dansade på och väntade att de skulle stänga innan vi behövde gå, så jag blev liiite förvånad när Sofie
kom och sa att klockan var över 2 och att Morgan förmodligen stod och väntade på oss....
Somnade i bilen och vaknade hemma alldeles snurrig. Men glad över att vara hemma då!
 
Tack Morgan, tack SofieR, SofieN och ni andra från klassen för en kanonkväll!

Kommentera här: