1

fläskatorsdag

sen och kort morgonrunda med Tekla                                                                                                          Hoppade över både lång morgonrunda och simningen idag för min käre man behövde kräka av sej lite
och det var rätt mycket viktigare än min motion denna morgonen. 
 
 
I skolan hade vi föreläsning om SiS , väldigt intressant, på alla plan. Kort men givande dag.
När vi går till parkeringsplatsen från skolan så fångar den här lille killen vår uppmärksamhet varje dag....
... man kan inget annat än att bli tagen!
hemma tidigare än jag räknat med så idag blev det löptur , 5km
Svettig och nöjd, efteråt fick jag bokat en tid som jag skulle gjort för länge sedan men som nu äntligen
blev det av!
Klockan fyra så kom Lena och hämtade mej, för att vi tillsammans skulle handla mat till helgen.
Handlade på MAXI i Hyllinge.
Christer, Tekla och jag gick en kvällspromenad, för att fylla på jojo-kort till ungarna och för att lufta oss ;)
virade håret innan jag gick till sängs, får se hur resultatet blir imorgon!
 

Kommentarer:

1 Syster:

skriven

Fläskatorsdag.....å så gott!!!

Kommentera här: