0

Göteborg, Liseberg

Jag körde Christers bil med Lucas, Dana och Martin. Rasmus började med att övningsköra på 21:an
i min bil. Karro vågade åka med där... ;)
Upp till Göteborg med paus i Varbeg.
Parkerade bilarna, lämnade väskorna och gick till Liseberg.
Så fina
LÅÅÅÅÅNGA KÖER! Nätan rekord på 30700 människor inne denna dagen....  Löjligt långa väntetider
Gick bort til Värdshus Gasten för lunch
Våra älskade ungar !
Oxå så fina
Hela härliga familjen samlad!
Caesarsallad....4:de på en vecka...? Väldigt god var den!
Tror alla var nöjda med sin mat fast Dana gav bort sin kyckling och orkade inte äta upp salladen... :(
Collorado
Spökhus Gasten
Favoriten! Balder! Som jag skrattade!!  :D
Syns kanske... (Ja jag vet att jag inte fick fota med det var så dags när jag upptäckte symbolen....)
Hamnkrogen för kvällsmat
Lite cava innan
Dana och Karro åt en fisk- och skaldjurssoppa med vitlöksbröd, vackert och gott!
kungsflundrafilé till mej och Lucas gott och vackert! :)
Ungdomarna passade på att åka den sista timmen när det inte var så långa köer. Karro, Christer
och jag  var inte så sugna på att åka då utan tittade på de som dansade på dansbanan intill restaurangen.
Vid 22 lämnade vi Liseberg och gick över gatan till hotel GothiaTowers, en mojito på "Heaven23"
innan vi gick och la oss. Lucas hade en extra säng att sova i, i vårt rum.
Vilken underbar dag med familjen, lite synd att det var så mycket folk, men det var ju inget vi kunde ändra på.

Kommentera här: