0

LIA-plats

Jag håller på att välja ställe att praktisera på under perioden nov-feb, och jag har fruktansvärt svårt att välja!
Är nere på fyra platser och har bestämt mej för att ringa till något av dem idag(helst till alla)
Men vill jag vara på en mottagning, vill jag prova på att jobba med missbrukare, akoholister, ungdomar, vuxna,
behandlingshem med dygnet runt arbets-tid. Hur långt är jag beredd att köra , blir det problem om jag håller jul-lov (vilket jag kommer göra),ungdomar med ADHD eller självskadeproblem, jag skulle vilja veta var jag sedan vill jobba för att välja det som raktik-plats den sista peroden innan jag slutar skolan (våren 2016).......
Måga svåra val och jag ska vara klar i eftermiddag... nja skulle inte tro det. Allt har för- och nackdelar och jag vill vara på ALLA (kanske inte samtidigt). Kanske borde göra studiebesök på alla ställena för att sedan lättare kunna välja.... Ja jag funderar ett tag till....
 
Idag är det Hälsopedagogik hela dagen och Sofie åker till Kreta på semester, vilket innebär att jag kör själv i vecka.
Dagens ämne är MÅL-sättning och jag har mina mål klara som jag ska arbeta mot/för.
 
Ha en underbar dag, så hörs vi senare!

Kommentera här: