0

Lördag

Lördagmorgon gick vi upp 07.30 och Rasmus övningskörde till Allarp
lite läskigt var det i mellanåt...

I Allarp så åt vi första frukost tillsammans sedan så bar killarna upp de gamla frysarna, en soffa och biljardbordet.
Tung skiva!
Annika testade pappas löpband, vet inte hur mycket det används annars... ;)?
 
Så var det uppe och ute!
Mia och Misja kom dit med släp och hämtade det, så nu ska bordet stå i en källare i Åstorp!
Denna gröna soffa köpte mina föräldrar när de flyttade ihop i Eslöv för 45 år sedan.....
Det var dags att slänga ut den nu, med pappas stora seperationsångest.
Mitt gamla flckskrivbord åkte oxå på tippen.
Vi körde hem och lämnade Rasmus kvar os pappa och Kristna, för att hjälpa till att gräva och sätta
kantsten vid uppfarten. Senare i höst/vinter kommer Rasmus att jobba hos morfar med att skoga .
Körde inom Storköpet och köpte grillmat och engångsgrillar, hemma så packade vi ryggsäckar och sedan cyklade Dana & Martin (som hade sovit till 10.30!!!), Lucas, Christer och jag till Linnégatan för att därifrån gå ner till Enet för att äta lunch.
En öl och en liten smak av bäsk till korvarna (fast det var inte så gott med drickan)
Jättetrevliga timmar i skogen

Gick tillbaka i lagom tid, hemma så passade jag på att somna till på soffan en iten stund innan jag duschade och gjorde mej redo för kvällens aktivitet.

Kommentera här: