0

VAL 2014

Lördagen var jag hela dagen i tvättstugan och allt blev manglat, en del strök jag och allt i snygga högar!
Belöna mej med en film tilsammans med Christer på kvällen.
inte dum alls.... han är ju rätt bra skådespelare... ;)
Klockan sju på söndagsmorgonen gick vi ut på vår mil-runda ,Lena, Tekla och jag 
Assnygga som vanligt!
Sedan strök jag till..... Highschoolmusical..... men man blir ju så glad   och lite ledsen för jag längtar
verkligen efter att få dansa, saknar det så...
Och strykhögen försvann! :)
Städade massagerum,
för att kunna sitta i lugn och plugga där i fortsättningen.
Tvättstuga och hall blev också städat. När allt var klart så körde jag för att...
lägga min röst, självklart!
Fortsatte till Hyllinge för att veckohandla. Hemma igen satte jag igång bastun och en stund senare...
...njöt jag i värmen, gjorde vid fötterna, måladee naglar, scrubbade och en hårinpckning på det!
rullade upp hårte på strumpor!! Samtidigt som jag hämtade Rasmus på checkpoint.
Bara en liten flisa hade gått av tänderna denna gången....
Blev rätt många steg igår!

Kommentera här: