0

Vecka 38

TACK kära syster! och Nora, ja det hade inte varit så roligt utan er!
 
 
Nu har jag fått ner bilderna till datorn och det tog en jäkla tid att få ordning på det idag
(de andra dagarna har jag ju inte lyckats alls så...)
 Veckorna går så snabbt för mej nu så jag hinner knappt med, vilket är ett gott tecken på att jag har roligt och mår bra :)  Men däremot MÅSTE jag bli bättre på att göra min läxa och hemarbeten från skolan.
Jagtycker det funkar bra här hemma med matlagning och städning  (funkat denna vecka), så nu ska det finnas tid att sitta med jobben
     
Simmade både tisdag och torsag, jag sprungir alla tre gångerna som jag skulle och i fredags sprang jag Dalhem, grusgraven, över 21.an, förbi Johanssons och sedan rakan hem igen, precis 5km blev det.
Supernöjd!
Psykologin var tuff denna veckan, mycket och svåra ord...
Dokumentationen var intensiv och sagorna förstörda... ;)
Hälsopedagogiken gjorde vi visionboard och diskuterade i grupperna.
Emmili,fick den här under sin kanelbulle, hur kul som helst och jag kommer tro på denna.... :D

Kommentera här: