0

Juridik

Full dag idag också. 3km på morgonen 1km var rast på skolan. Hade med mej ryggbiffsrester till lunch.
Dricker en massa vatten under lektionstid! :)
Juridik med Lasse hela dagen. En bättre dag idag och jag gillar juridiken (ordning och reda). Fick reda på av Isabell att jag fått VG i både Hälsopedagogik och Kommunikation :D. Hon ska gå igenom mitt Projektarbete sen får vi se vad det blir för betyg i det ämnet.
På Juridiken gick vi igenom LVM och LPT. Intressant diskussion i slutet.
Körde hem och gjorde kvällsmat tills Christer kom hem:
Laxpasta med broccoli, morötter och gröna ärtor.
Plocka undan, tvätta, fixa och sedan körde jag till Åstorp och ClassicGym där jag var med på ett Zumba-pass...
Kul rörelser men alldeles för långa pauser mellan låtarna och sedan höll instruktören över i tio minuter istället. Jag hade bestämt tid hemma så jag han inte framföra mina åsikter men jag tänker gå fler gånger och får säkert möjlighet att förklara vad jag tycker.
 
Lyckades bli lite svettig i alla fall
Promenad på 3km tillsammans med dessa goa. En härlig kväll!!
dagens promenader och pw.
En bra dag och jag älskar allt jag hinner med nu för tiden. Vet att det mycket hänger på hur jag tänker och jag har ändrat mitt sätt att tänka och att vara - Till det bättre i mitt tycke (såklart!!)
 
Yeay!! Jag har bloggat ikapp och nu ska jag lägga in i mitt nya schema när jag ska blogga - älskar detta nya sätt som jag arbetar efter!
Ha en fantastisk dag alla!

Kommentera här: