0

Klassrumsbyte

 
 
 
Tidig morgon med härlig runda och nu är det så mörkt  att det blir cykelstigen på morgnarna igen
1000m i bassängen, var nästan ensam i den.... hade faktiskt inte tappat så mycket som jag trodde utan simmade lagom snabbt. Hem och väckte Lucas som sovit lite för länge, men han kom i tid ändå med mammas hjälp (Han hade klarat det ändå med bussen men ville ha lite extratid med mamma, tror jag ;) det var ju bara han och jag(och Tekla) i huset.)
Åkte med Sofie, i regnet till Halmstad
som det vräkte ner i Halmstad när vi kom dit!
klassrumsbyte, Mimo inspekterar arbetet....
 vi flyttade ner en våning och jag blev nöjd för nu kom jag lite längre fram och kan sitta rakt fram när jag ska se läraren/tavlan och skriva samtidigt. Efter bytet och lite fikamingel med den nya klassen så hade vi Juridik med Lasse.
fotade en palm till min käre make...
ryggbiffsrester till lunch
Juridik på em och slutade tidigt, typ 13.30, åkte direkt hem. Plockade lite hemma innan jag begav mej ut i blåsten för att springa.
det gick faktiskt hyfsat, hade jag haft mer tid så hade jag sprungit lite längre för det var där ork till!  :)
Hem och lagade pestolax till kvällsmat. Tre stycken vid matbordet känns väldigt märkligt och tomt!
Körde Lucas till Åstorp och volleybollträningen och hem för att diska undan och körde sedan Dana till
Klippan och fotbollsträningen. Städade vidare och efter det så...
...gick Tekla och jag kvällsrundan.
Lucas kom hem med tåget och jag hämtade Dana i Klippan (bra läge för henne att övningsköra också).
Köpte popcorn och sedan satte jag mej faktiskt framför tvn! En film som jag sett innan men jag väntade på tvättmaskinen och växlade mellan filmen och MFF-Celtic, som Malmö vann.

Kommentera här: