0

Mångkulturalitet

 
 
 
 
 
Körde själv till Halmstad och där vi började med ämnet Mångkulturalitet. En strukturerad lärare med koll
på läget och vad vi ska läsa ...
klassens tankar om ordet mångkulturalitet
...efter lunch var de sorterade i molnet.
Tyvärr behövde jag lämna skolan lite innan det var slut men det var mot roliga saker så det gjorde inte så mycket. Körde till stugan, inom och handlade frukost på ica i Oskarström.
Morgan hade RallyEvent med ett gäng och jag skulle hjälpa till som lekledare. Det är så kul!!
Medan de körde rally så körde jag igång yx-kastning, pilbåge och började på knivkastning. 13 män i blandade åldrar som hornen växte ut på allt eftersom under dagen... :)
NJÖT!
två fiskar blev det under stunden nere vid Svartagölen
Luftpistolsskytte nere vid sjön och jag fick ett glas vitt!  :)
Tillbaka till gården där knivkastningen fortsatte medan Morgan grillade maten. Gun var och fixade hela dagen.
Åt med killarna/männen och sedan så blev det "stubben" på riktigt, när knotten kom fram. Jag höll mej från leken men hejade på. Skrattade en massa och dansade en del, men vissa. Bussen kom vid 22 och körde hem dem. Morgan och jag plockade in disken i köket och sedan körde jag hem till mitt och kröp ner i sängen. Märklig känsla att vara utan sällskap där! Varken människor eller hund! Sov gott fram till 02, låg vaken en timme och somnade sen om igen.... undrar vad som hände där!!??

Kommentera här: