0

Ny hylla

 
Morgonrundan, underbart väder även idag!
Masserade på förmiddagen och sedan körde direkt till Klippan och till banken. Ja skrev ju att jag börjar bli dement - båda mina pin-koder till bankkorten har försvunnit ur minnet över semestern och när jag skulle använda dem till Danas fest så jag lyckades spärrade det ena  och när jag provade det andra var den koden också fel... Vet precis vilka siffror det är till båda men tydligen inte i vilken ordning siffrorna ska vara - jag som brukar ha bra sifferminne. La mej (kors i taket!!) och solade en stund på gräsmattan och läste i min NoraRoberts bok. När Rasmus(Dana jobbade till sent) och Christer kom hem från jobben så gjorde jag kvällsmat och vi spelade en runda Jazz. Christer gjorde hyllor till sina palmer.
Blir riktigt bra! och så tar de ingen plats från trädecket längre.
Jag storstädade städskåpet och...
...4 köksstolar
sen kom ovädret det kom snabbt ...
och hårt och vackert! Vilka blixtrar!

Kommentera här: