0

Tillbaks till skolan

Söndagen var tung!! Men jag klarade av ett boxningspass med Annika på söndagskvällen och det var skitroligt och jag kommer vara där så ofta jag kan!!
Fantastisk soluppgång till morgonpromenaden med Tekla,
måndagsmorgon innan sista skolårets första dag! Körde med Sofie till Halmstad. Nytt ämne ny lärare. KBT, ett ämne som vi alla sett fram emot att läsa, tror jag. Fast när läraren börjar med "I morse när jag vaknade så kändes jag något i halsen... så jag hoppas den håller". Så fruktansvärt dåligt att börja sin första lektion med - han började negativt och lyckades inte plocka fram något positivt på hela dagen. Synd!
Måndagsbilden av allén i Pippiparken
KBT-litteratur
Hemma igen, så körde jag till Helsingborg för att köpa JOJO-kort. Min plats i kön:169, nu betjänas nr: 43.
Körde därifrån och tanka gas fortsatte till systemet för lite vitt sommarvin och sedan till elgiganten, skulle köpa våg för vår gamla är ju i splitter, de hade ingen lämplig så jag fortsatte till maxi för att handla mat.
Sprang /slöjoggade, medan Christer plockade upp matvarorna och lagade mat.
Ryggbiff med fruktbulgur
På kvällen gick jag en pw tillsammans med Lena. och Tekla.
Kan inte säga att jag längtat till skolan, men ett år går ju snabbt... så det kommer nog att gå bra ändå.

Kommentera här: