0

vecka 32...

 
 
 
 
Fler och fler palmer i vår trädgård... men mysigt blir det!
Dagarna går så snabbt och jag har inte alls tagit mej tid att sitta och blogga, men tänkte blogga ikapp nu.
Får se om jag kommer ihåg allt som har hänt....
Morgonrundorna har vi fått i alla fall, jag och Tekla.
Hittade en rymling när jag städade huset en dag..
Jag har sprungit... sakta med säkert. Den dagen jag sprang denna rundan över Tomarp så gick jag på detox och åt inte speciellt mycket. Klarade mej ca 3,5km sedan frös jag som en galning och det var INTE kallt den dagen. Men lite vatten efteråt så mådde jag bra igen! :)
Lucas har köpte ett nytt musikinstrument... typ en säckpipa utan säck- en Otamatone
ny färg på naglar har jag
nytvättad bil
..och jag har jobbat en hel del timmar på Trappan
Förra fredagen så lämnade jag blod i Ängelholm, den 55:te gången
De tar gärna emot fler blodgivare!  Anmäl gärna er! :)
Lucas tvättade pappas bil
... medan jag klippte gräset
alla köksstolarna är tvättade insmorda/balsamerade och har nya tassar
pw med Tekla och Lena på lördagsmorgonen. 5km
Sedan körde jag till Åstorp och till ClassicGym för att vara med på Urbhanize
Skitroligt och som jag svettades!! Tyvärr blir det inte igen förrän den 29:de för mej.
Hem och gjorde trädgårdsarbete
Vad ljust och vilken skillnad det blev för oss och för de som kör traktor på vår gata.
la sten och planterade funkior
De andra var iväg på sina håll och jag och Christer körde in till stan för att äta och gå på bio.
Mat på Il Café Brutale i stan - världens godaste spenatlasagne!!
 
Vi såg "Mission Impossible 5" - tyckte om den och inte bara för att Tom Cruise är med.(och jag somnade bara lite en enda gång!!  :))
Gick inom kyrkogården på Söder på väg till bilen. Tycker om att gå där, det är så fridfullt och så mycket historia
Den här gravstenen berörde lite extra... inget årtal, bara namnen.
Fantastisk vecka och jag har så mycket energi och kraft att ta tag i en massa hemma. Härligt! <3

Kommentera här: