0

Classic ...

 
Hade planerat och fixat allt på kvällen innan så efter att ha tömt diskmaskin och tvättmaskin och satt igång
ny tvätt så gick vi ut
4km, BRAK, dusch, frukost och körde till Halmstad själv. Satt och lyssnade på min bok om pengar och var så nöjd med allt mitt flyt på morgonen och precis över Hallandsåsen kom jag på att vi börjar 10.15 och inte 09.15...
Men jag hade förberett mej för handling innan så jag körde inom Mai i Mellbystrand och handlade mat och bytte gasol-patroner. Vidare in i Halmstad och tankade gas. Ingen stress och fick gjort en massa extra på morgonen!
Parkerade vid Örjans vall och gick till skolan.
Hade KBT och en helt onödig dag. Den gav mej absolut ingenting mer än möjligt lite frustration över jag
satt och slösade in tid där...
Lunchpromenad
Lunch: pastarester med broccoli och skinksås
Klockan 14.40 fick vi äntligen lämna skolan. Gick  till bilen och körde direkt till Åstorp.
Hade ett trevligt samtal med pappa på vägen hem.
Raka vägen till Classic gym där jag körde styrka för första gången på evigheter!
Skakigt men svettigt. Kommer säkert in i det snart igen, gäller bara att gå dit och träna så...
Duschade efter en halvtimmes tränande. Körde inom OJ och handlade kvällsmat. Hem och tillsammans med
Christer fick vi ihop detta som vi åt familjen och Luis som var och hälsade på oss en stund.
Ett blogginlägg innan jag bytte om till vandringskläder och blev hämtad av Lena. Christer spelade badminton med Poppe (och vann), Dana var i Klippan och gymmade.
Alltså vi är jädrigt snygga - om vi får säga det själva! ;) 4km
Så det blev över milen denna måndagen också. Ska försöka få in milen de andra dagarna i veckan också nu bara...
Ha en riktigt go fortsatt kväll!

Kommentera här: