0

Falafel

Gick med Tekla, fixade till här hemma innan jag körde till Bruno och lämnade reservnyckeln till min bil.
Till Helsingborg och Krubban för en dag där tillsammans med Fridor och en massa trevliga killar. Plockade skräp på tomten, lite småplock hela dagen (och skitgubbe!) fram till em då jag körde iväg med två killar till olika hälsoställen. Hämtade "julklappar" på Bredgatan.
En stund hör också.
dessert - filmjölk med aprikos/nöt-smulor...
Kvällsmat och falafel för första gången i mitt liv - väldigt gott!
Slutade tidigare (tog ut min rast då), krde och dubbeltankade bilen, tvättade den och sedan hem till Kvidinge. Först en liten runda bort och hälsade på fam. Johansson som var nere för att de skulle åka på semester - tailand (tror jag) tillsammans med B-M och Per. Sedan lämnade jag min bil hos Bruno, gick med Tekla i regnet, hämtade Christer och sedan i säng.

Kommentera här: