0

Inskickad tenta

Tentan är klar och inlämnad!!!
Jag har verkligen ansträngt mig men har ingen aning om det är tillräckligt, för vi pratar inte riktigt samma språk, vår käre lärare och jag. Vilket stod ännu klarare för mig under tentan när jag letade och sökte på nätet, då vissa (många) saker vi "lärt oss" under denna terminen, som varit väldigt luddigt, för att det var för många svåra ord i meningarna(både i tal, och skrift), vilket gjorde att jag tappade och tänkte -jaja, kanske inte så viktigt (för mig)då om jag ändå inte förstår det...Men efter att ha läst det "på svenska" så förstår jag det mesta av vad vi pratat om.
Känner mig så här stark nu!
Jag har ringt och mailat och lämnat med skolpapperna till min ev. nya Lia-plats -
Håller alla tummar för att jag får lov att tillbringa tre månaders praktik där!!
Förhoppningsvis får jag reda på det tisdag eller onsdag nästa vecka.
Nu ska jag städa hela huset, både Dana och Lucas har gäster här ikväll och i morgon har Christer och jag gäster. Kan inte komma på vad vi ska servera för mat....   Någon som har förslag? Skriv gärna!!
Det är en fröjd att se Lucas bedömningsbok nu. Sköter skolan bra igen, har varit lite väl trött de senaste veckorna på morgnarna bara, men de vände nog i morse för då stod han i duschen utan att vi hade väckt och tjatat på honom!
Håller på att planera och sätta mål på flera olika plan fram till år 2021 nu. Alltid lika kul och inspirerande att drömma och planera!
Ha en fantastisk dag!
 
 

Kommentera här: