0

Ljungbyhed/Röstångasgäster

Vaknade 04.30 gick upp 05 och ut med Tekla. Frukost och fixade lite, duschade och körde till Klippan.
Huvudsalongen och Linda fixade till mitt slitna hår (de blir det efter lååång tid utan klippning).
Inplastad och full med färg
Trots att det var slitet klipptes det inte av mer än ca 3cm. Nöjd med resultatet! :D
Hem och vidare för att handlade mat tillsammans med Christer. Han fixade med maten medan ja städade klart huset. Åsa kom med en tidig present! :) Duschade och sedan körde Dana till Röstånga oh hämtade Maria & Nisse och Emil och Anton. Jag körd till Ljungbyhed och hämtade Sussie & Martin och Erik.
Rasmus hade kommit hem så då blev vi 12 till maten oh inte 10 som vi trott från början. Lite bubbel och snacks,
Gravlax- och rödbetstatar till förrätt, lamm och rotfrukter till huvudrätt och
blåbärscheescake till dessert
Har inte lyckats fota våra gäster en enda gång... ?
mojitos och musikquizz á la Nisse. Dana körde hem dem i två omgångar. (Fortsatte att hämta människor i Helsingborg på natten, men hon fick inte med sig sin storebror för han var inte "klar" då. Utan han kom hm med 06-tåget istället...
Jag fick paket på natten när vi blivit enamma
Samsung fit gear-klocka! som jag önskat mig! :D :D :D

Kommentera här: