0

vinterjacka

 
Sofie var hemma oh vabbade så jag körde själv till skolan, där vi hade KBT med Gunnar.
Depression och verktyg 9...
Oense med läraren igen.... som tyckte att ljusterapi vars trams(mer eller mindre), vilket jag inte tycker.
Slutade tidigare än väntat, vilket var fantastiskt!
Dubbeltankade i Halmstad och fyllde på både spolarvätska och motorolja. Lyckades komma hem nästan samtidigt som både Lucas och Dana, de gick upp och jag sprang ut!
3km i regnet, trots det kändes det riktigt bra!
Duschade och körde till Klippan. Bort om Börjessons bil och fick fyllt i stämplarna från senaste servicen.
 Till "Place 4 Nails" och fick fixat till mina klor - de kändes som klor,väldigt långa!
Mycket nöjd även denna gången! lagom juligt och lagom långt! #place4nails, @place4nails
Tack Nina!
Hopplöst att fota i bilfarten ibland...
Hemma hade de bestämt att vi skulle till Väla.
Alla fyra åt wok med kyckling.
Ny vinterjacka till Lucas vinterskor till Christer och Lucas ett par stövlar till mej. Blå smurftröja till Dana.
När vi kom hem så drog jag fram fotoalbum och fotade lite bilder från förr.
 

Kommentera här: