0

Alla hjärtans dag

Var chaufför på natten och hämtade Dana och Billy ( vet fortfarande inte om det är hennes nya kille
eller endast en vän...) i Gråmanstorp där de varit på fest, Dök ner i sängen igen. Upp vid 7.45. frukost, dusch och så till Trappan, för denna vecka sista pass. Jobbade 10-20.
Den här killen, min nästan handledare är inte bara vass på att göra ris, han är rätt bra på salsa oxå!
Lite möte, lite koll och muttrande, vissa ungdomar följde med delar av personalen på äventyr till Kullen och Luis och jag stannade kvar med de andra för att laga mat. 
En massa tid med ungdomarna och ännu mer skratt! Underbart!
När jag slutade kl. 20 så körde jag ner till stan där min underbare man bokat ett hotellrum till oss.
 
En Moëtare är aldrig fel!
Blev en riktigt härlig alla ♥♥ dag  och natt...
 #livetettäventyr
Tack mannen i mitt liv!!  ♥♥♥

Kommentera här: