0

FÖDELSEDAG

Vi tjejer var lite duktiga de första dagarna och tränade på gymmet. Christer sprang några dagar oxå,
Britt-Marie gick nog varje dag och höll ut längst med träning där...(gammal är äldst?)
Sång vid sängen för Alex
 Födelsegrisen
 Min present :D - för jag fyllde ju oxå år! 
 Frukost! Champagne och pepparkakasdeg(som jag smugglat med från Sverige)....
 Frukost nr 2 på La Terass
 Gör sej redo för stranden/poolen
 Linus chillar på turtle
mycket poolhäng blev det!
Alldeles lagom nära att gå ner och doppa sej i havet, baren precis intill och lunchbuffé i samma hus/hydda.
ex. på lunchbuffén
Gänget (13 st var vi) samlat
födelsegris 1....
..och båda två
Underbart!
Kvällsmat på LaRocca
Ner till torget där det alltid var något uppträdande och tema.
Varenda kväll var det dansshow på stora scenen. Det här är Ray som både dansade Chris Brown och....
Michael Jackson och han gjorde det fantastiskt bra oxå!! (Fast jag erkänner att jag inte visste att det var Ray som gjorde det förrän alldeles nyss när jag kollat upp det via fb)
Sååå nöjd med min födelsedag och tänker att om fem år vill jag fira den likadant!

Kommentera här: