0

tandställning

Sov lite längre såklar så de blev ingen simning denna morgonen i heller. Men jag fick äntligen tag i csn.
duschade och hämtade Lucas i skolan. Vi körde in till Helsingborg och till tandläkaren där.
På plats i stolen
Förberedd och putsade tänder
Hur rolig platsgrej som helst ju! :D
plattor ditklistrade
rätt tålmodig var han trots allt,,, ja det var tandsköterskan oxå!! 
Var god skölj...
Vi firade med kycklingsallad på donken innan jag lämnade Lucas på skolan. Köpte blommor på BGs ,
cider på Systemet... inte till Dana. Försökte hälsa på Inger men hon var nog inte på kontoret. Körde till OJ och handlade lite mat. Träffade Martins mormor där, pratade en liten stund med henne om resan.
Körde upp på åsen med en kondoleansbukett.
så såg den ut
på hemvägen körde jag inom dagis och lämnade en bukett till Åsa som fyller år idag!
en bukett tulpaner till oss själva, det är ju trots allt tulpanens dag idag!

Städade golven i kök, hall, tvättstuga, massagerum och källare, efter värmepumpsinstallationen
(och Christers försök igår ;). Lagade äggakaka till kvällsmat och sedan körde jag till Höganäs för ett
combat-pass!!  Yey!  Så härligt att svettas i lokal igen och inte i tv-rummet hemma. Riktigt skönt, fast var det nya passet lite tamt.. men jag blev toktrött ändå så....
Nu ska jag krypa ner i sängen! Puss och stort tack för idag!♥
 

Kommentera här: