0

Trettonafton

Lucas hade LAN med killarna, Thilda var hos Dana över natten, så jag fick det till att vi var 15 st som tillbringade natten i vårt hus...
Lite färg hade jag kvar när vi kom hem....
Behövde ett fotbad - verkligen behövde!!
Var hos och Rebecka och fixade till mina naglar - sista gången hos henne -tyvärr!
Supernöjd!
En annan sak som ja är supernöjd med är att på kvällen så hade jag på mej min gula klänning, som jag skulle haft på mej på bröllop förra sommaren igen men gick inte i den då. I fjol på Trettonafton-festen så bestämde jag mej för att vara brun (resan var bestämd redan då!) och ha den gula klännigen på mej detta årets fest och.....
..så blev det!!
Thomas O hämtade Christer och mej (och Thilda som vi lämnade hemma hos henne) var hemma hos
dem innan Johanna körde oss till Tornsborg, Färingtofta.
God mat från Hemköp Ljungbyhed. 
Anette (Danas fotbollstänare) i 80-tals stass

Massor av skratt, en hel del dans, en hel del pussar och hur trevligt som helst hela kvällen!
kanonbild!
Jag och Olis
...och så Sussie!!  :*
Olivia Assarsson körde Anette&Mats och mej&Christer till Kvidinge på natten.

Kommentera här: