0

Sommarfest aerosol

Jimmy körde Roger, Kent och mej till sommarfest med Aerosol.. efter många om och men och flera extra rundor och felkörningar (dessutom stod det B-G ... på skylten och inget med Ivar...) kom vi fram till slut.
 
Hela Aerosol,Eket var inbjudet, dessutom var respektive medbjudna till ett väldigt rabatterat pris.
Tyvärr saknades det en hel del, men väl där spelade det ingen roll och det får vara deras förlust.
Vi var indelade i fyra lag.
De härliga laget var jag med i Bodil, jag och Tomas var alla med som respektive och Mark och Linda som anställda (fast både Tomas och jag har jobbat där innan). En tio-kamp ute i skogen.
Station 1
 
.
 - skitsvårt men gud så kul!!!  Jag var inte så bra och välte min spann (liiite problem med avståndsbedömningen.)
Station 2
 
... vet inte riktigt hur det gick här... såg ju inte så mycket!
OM någon gör detta så ta emot handskarna!!!   Jag vet - trögo! Blåsor, avskavt skinn och ömma händer,
men skoj och värt det!
 
 
 
Gick väldigt snabbt för oss - vi fick bra tid jämfört med de andra lagen - mycket bra teamwork!
pilbåge ,här annars tror jag
Över kärret på linor
.... fast inte Mark som hade smällt sin rygg... igen...
han fick gå en annan blötare väg
nästa gång blev han tvungen att gå över som oss andra
Tomas hjälpte oss andra med att spänna linorna
Station 5
 
 
 
 
 
 
Här var jag helt väderlös var inte ens nära att sikta rätt, var rädd att det skulle göa ont i axeln -
med det gjorde det inte alls.
 
Denna bilen skulle vi köra två och två...
 
 
på banan....
 
innan....
 
 
 
efter....
efter....
 
 
 
MÅL!!
 
Hälsade på vildsvinen på vägen tillbaka till gården, Tomas fick tillåtelse att mata dem också
Dukat till kvällens festmåltid
baren
en trött Kent
Alla duschade av sej och bytte om till festkläder och pausade lite , och lite vitt det :)
 

Efter maten fick vi resultaten. Två lag (Lag2 och Rainbow)kom på förstaplats och fick en extra tävling som avgörande,
OS-laget som jag var med i kom då på tredje plats, Pernillas pågar som sist mwn det var väldigt jämnt
mellan alla fyra lagen. 
Avslutade med god dessert
Väldigt lite dans, men musik, prat, skratt och mycket trevligt resten av kvällen.
Allt fick högsta betyg med trevlig och bra funktionärer, bra och utmanande aktiviteter, suverän mat och enormt fint väder!
STORT TACK till Aerosol  för en underbar eftermiddag och kväll/natt!!

Kommentera här: