0

CYKELHJÄLM!

Jag och Tekla tog vår morgonrunda själva denna morgonen.
Tentan skickads in och lämnades i pappersform på morgonen till Wolf vår socialpedagoglärare.
Fick en gruppuppgift och sedan slutade vi tidigt.
Inom Ängelhom och lunchade där, med trevligt sällskap
Ladusvala i garaget
Hemma igen, så hann jag bara lämna väskorna och sedan körde Dana, Lucas och jag in till stan.
Lämnade Dana hos sjukgymnasten och sedan fortsatte Lucas och jag till Synoptik
provae olika bågar
dessa tycker jag är skitsnyga på honom.
Hämtade Dana hos Mattias och tyvärr går det sakta framåt nu för hon har fortfarande ont i foten/benet
Tillbaka till Väla, Stadium outlet och XXL. 
Lucas olika båg-par han testar
Köpte studentprsenter
skor till Dana
... 
..och cykelhälm till mej!!!!!
Fattar ni!? Det är den tredje grejen jag gör detta året som jag aldrig skulle göra, för bara fem år sedan!
Lite utochgåmedhundenkläder till mej
...en kvällspromenad med....
:..lena, 5,5km ungefär
Tillbaka hemma spelade vi Liverpool med Karro, Rasmus och Lucas

Kommentera här: