0

Klippan festival

Rasmus fick ta Tekla denna morgonen. Jag och Dana körde till Klippan där Dana hade sin första körlektion och sedan delegeringsutbildning på eftermiddagen. Jag jobbade mellan 7-16, Hemtjänst väst även denna dagen. Hade de flesta insatserna på samma ställe, en idol till mej. Över 101 år gammal oc har stenkoll på läget! Underbar människa!
Gick ut och plockade lite blommor i trädgården för att förgylla tillvaron så gott jag kunde.
En av anledningarna....
Har ni sett bättre ordning någonstans???  (Kanske hos min mormor)  Underbart och det gör mej så glad att se! :D Skulle luncha med Dana, men vi hamnade på banken och fixade till swish, bankid, och kontona i mobilappen. Det blev yoghurt och bananer till lunch.
Slutade 16, Dana  slutade kl.15 och vi körde hem, satte på mej springbyxornapå en gång och sprang 3km innan jag duschade och gjorde mej klar för kvällens äventyr.
Underbart!!
Åt god mat hemma hos Lena&Conny i bästa sällskapet! Sedan satte vi oss alla på cyklarna
 Bubbel innan viadukten.... ett måste såklart!
Det var Klippan festival och Nick Borgen spelade där tillsammans med partyfabriken. Dansades och kramades. När vi skulle ta oss hem hittade jag inte min cykel(trots att stått precis intill den...??) Började gå hem till Kvidinge men Christer cyklade tillbaka för att leta ännu en gång efter vi fått rätt adress av Lena.
Här satt jag och väntade på honom....
Han kom med båda cyklarna och vi cyklade hem tillsammans.
 

Kommentera här: