0

Lilla Vinden storstädad

Började tisdagen med de tre km och skulle köra Lucas till Ängelholm , men farfar stod och väntade på honom utanför huset. Jag städade huset och framför allt badrum och toaletterna. Blommorna blev lite ompysslade innan jag körde till Klippan
Dessa blev ....
... såhär och jag är mycket nöjd... eller hyfsat, både jag och Nina (nagelteknologen trodde att det skulle vara en lite mörkare/brunare ton men det blev ljust och fräscht.
Körde om Lena på vägen hem, hon hämtade hem sin cykel, efter en kopp kaffe bestämde vi oss för att kvällsmaten skulle ätas hos oss när killarna kom hem efter fisketuren nere i Lomma.
De hade fått: Rasmus 65, Christer 74, Conny 77, Jönsson 89 och Jocke 116 torskar var!
Hämtade mina nya arbetssandaler från posten/matöppet, som jag beställt på JOBI. Mycket nöjd med dem, väldigt sköna och jag tycker de är snygga.
 
ONSDAG
 
Gick mina 3km med Tekla, körde Dana till jobbet kl. 06.30. Lucas blev skjutsad av farfar till sitt jobb. Rasmus tog bussen en timme senare och Christer körde.... Jag var ensam i huset!?? 
Kröp in på lilla vinden och städade bland maskeradkläder och övernatningsreservtäcken.
Tyvärr hade en mus bott där... första gången på 20 år som där var mus på den vinden, men sen har där inte varit öppet inan till ytterväggen....   :(
 
Gjorde pannkakor medan Dana och Lucas sprang tillsammans och Christer spran för sej själv.Åt , diskade och tittade på nån serie innan det var dgs för So You Think You Can Dance! Älskar det! Och bestämde mej för att följa Michelle Obama på instagram i fortsättningen, en kvinna att se upp till, tycker jag.

Kommentera här: