0

Student

Första Skogsstjärnan för året
En promenad till Yasjön efter frukosten
'
hungriga va??!
Körde em vid lunchtid, inom och köpte studentbuketter på Eurostop i Halmstad.
Hann precis hem innan jag Dana och Billy körde till Kippan för att gratta studenterna
Efter att vi hängt buketterna runt halsen så körde vi he och jag vilade till mej en stund.
Duschade och fixade till mej
Kvällens klänning
Körde Dana till Thea i Ljungbyhed och sedan körde Christer och jag hem till Jönssons och till
Emmy
 
Gott, trevligt och fullt ös!! Hade vldigt kul och vid 01 gick vi hemåt.
Jag väntade in Christer vid trädet...men lyckades gå ifrån honom igen för att jag frös så mycket. Dessutom så stukade jag min vänster stortå, när jag gick fort barfota (och jag var inte helt nykter precis!)
 
TACK Marie, Anders och såklart EMMY - bra jobbat och vi var alla glada och tårögda efter talen! 

Kommentera här: