0

Nya skor!

Måndagsmorgonpw med Tekla
Christer undrade om han skulle ta sin eller min bil till jobbet (det var redan bestämt att jag skulle köra Dana till skolan), -Ta vilken du vill, är där gas i min förresten? -Hur ska jag kunna veta det, frågade Christer...
Hmm... det var du som körde den sist och den står alltså kvar på flygplatsen.
Körde och lämnade Dana sedan vidare till Ägelholm och flygplatsen och sedan till Halmstad och kom fem minuter sent till klassen :( (och jag körde inte långsamt)
Hade Social pedagogik under förmiddagen, med lite föreläsning och lite grupparbete.
Direkt efteråt körde jag ner till Väla.
woklunch själv
en hel och dyrt blev det!
Dessa var viktigast!! Idag börjar jag med att löpträna igen! Hörlurarna var kass och ska bytas till andra.
3 km blev det innan kvällsmaten! Sprang hela vägen men inte fort..
Jobbade lite medan Christer förlorade i badminton mot Poppe.
När han var tillbaka så gick vi två km med Tekla, efteråt så satt vi lite vid tvn innan vi la oss
och 22.01 släckte jag lampan. 

Kommentera här: